Mikkelin Toto4-kierros vaikuttaa haasteelliselta, ja isotkin yllätykset ovat mahdollisia. Ideasysteemi on laadittu avauskohteessa juoksevan Gene Touchin varaan, joka on tauluaan selvästi parempi.

Jarmo Raiman valmennettava ei ole päässyt pitkään aikaan starttaamaan näin hyvältä lähtöradalta. Sillä on ollut huonoa tuuria myös juoksunkulkujen osalta.

Jämsän raviviikonlopun ensimmäisenä päivänä Gene Touchin kisa epäonnistui kolmannessa kaarteessa tulleen laukan vuoksi. Sille laitetut alumiinikengät eivät soveltuneet, joten seuraavana päivänä ruuna juoksi tavallisella kengityksellä. Meno myös oli paljon parempaa, ja tuloksena oli kolmas sija. Gene Touch jatkoi hyviä otteitaan Vermossa El Dirtymanin voittamassa koitoksessa. Myös Mäntässä se oli ollut erinomaisen tuntuinen, mutta juoksu pilaantui polvisuojan valuttua alas.

Gene Touch ei ole ensi askelillaan kaikkein nopein, ja sitä suosisi reipas matkavauhti. Se jaksaa punnertaa perille saakka.

 

Ideasysteemi

Veikkauksen pelaajaporukat

 

 

 

Hevosurheilun Toto4-ideasysteemi Mikkeliin

Toto4-1: 1 Gene Touch (2, 9)

Toto4-2: 5, 4, 2, 11, 10 (3, 6)

Toto4-3: 5, 4, 6, 3 (2, 7)

Toto4-4: 3, 12, 5, 1, 6, 7, 4, 10 (9, 2)

1 x 5 x 4 x 8 = 160 riviä – 32,00 euroa 0,20 euron peruspanoksella.

Lisää teemasta: Pelivihjeet