Suomen Hippoksen viestintä- ja markkinointipalvelut on uudelleen järjestelty yhteen organisaatioon.
Hippoksen mukaan organisaatioiden yhdistämisen taustalla ovat toiminnan muutostarpeet, jotka johtuvat Fintoton yhdistämisestä Veikkaukseen.
Muutoksien vuoksi Hippoksen on pitänyt tehostaa toimintoja ja kohdentaa resursseja aiempaa enemmän muun muassa lajimarkkinointiin.
Uusi viestintä- ja markkinointiorganisaatio astuu välittömästi voimaan. Uuden organisaation vetäjäksi on nimitetty viestintä- ja markkinointipäällikkö Merja Tuunanen. Organisaatioon kuuluvat myös raviurheilun tiedottaja Ilkka Nisula, jalostuksen ja hevoskasvatuksen tiedottaja Emmi Korpiola ja markkinointisuunnittelija Eija Lampela.
Hippoksen viestintä- ja markkinointipalveluiden yt-neuvottelujen tuloksena irtisanottiin yksi henkilö.