Joensuun Toto4-pelin ideasysteemin varma valitaan rivin tasaisimmasta kohteesta. Rivin toinen kohde on tasaisen näköinen mailin pyrähdys, missä kiihdytys ratkaissee paljon.

Homman juoni on se, että ainakin radoilta 1,3,4 ja 5 lähdetään vauhdilla. Sisäradan Lewis Li lähtee hyvin, muttei ole mikään raketti. Numero 5 Crystal Coolin voi taas olla vaikea päästä koko rintaman ohi alussa. Keskeltä rataa, kenties parhaalta paikalta kiihdyttävällä Adrienne’s Amilla on ihan hyvä mahdollisuus edetä keulaan tai ottaa keulat. Ori ei ole ihan ensimmäisillä metreillä hurjan nopea, mutta nopea kuitenkin ja etenkin vauhtiin päästessään se edennee täyttä höyryä eteenpäin. Viimeksi Loviisassa Adrienne’s Ami teki hienon kirin kaukaa takaa ja osoitti olevansa hyvässä kunnossa. Keulasta Timo Toiviaisen suojatti vetäisi mailin matkaa pitkään. Ennakkovihjeissä ideahevosena ollut 9 Fudge Sisu kuuluu peleihin, jos kohteeseen laittaa useamman rastin. Se juossee kärjen takana sisällä, mistä on tilaa saadessaan mahdollinen menestyjä.

Ideasysteemi 

Veikkauksen pelaajaporukat

 

 

 

Hevosurheilun Toto4-ideasysteemi Joensuu

Toto4-1: 3, 11, 8, 7, 1, 9 (6, 2)

Toto4-2: 4 Adrienne’s Ami (1, 9)

Toto4-3: 7, 6, 3, 2 (4, 8)

Toto4-4: 14, 2, 16, 12 (9, 15)

6 x 1 x 4 x 4 = 96 riviä – 19,20 euroa 0,20 euron peruspanoksella.

Lisää teemasta: Pelivihjeet