Wargame pystyy ainakin keulapaikalta voittoon.
Wargame pystyy ainakin keulapaikalta voittoon.Kuva Pekka Salonen.

Hevosurheilun Toto5-ideavihje Lahti: Rohkean ideavarman varaan

Jokimaan T5-pelin rohkeaksi ideavarmaksi valikoituu toisen kohteen Wargame. Hevonen lähtee kolmosradalta ripeästi liikkeelle ja on varsinkin keulaan päästessään vaikeasti lyötävissä.

Wargame pääsi tulosrivissä näkyvässä Teivon voitossaan sisäradalta heti kiihdytyksessä johtopaikalle, mistä oli lopussa omaa luokkaansa. Viime startissa hevonen lähti kolmosradalta lujaa matkaan, mutta ei päässyt ohi sisäpuolelta startanneesta Sultan Journeysta. Ruuna juuttui loppumatkan ajaksi toiselle ilman vetoapua, josta kamppaili rehdisti neljänneksi. Hyvältä lähtöpaikalta Wargame pyrkii avauspuolikkaan aikana etenemään johtopaikalle, mistä pystyy palaamaan voittokantaan.

Aiheeseen liittyvää

No stories found.
logo
Hevosurheilu
www.hevosurheilu.fi