Jokimaan T5-pelin rohkeaksi ideavarmaksi valikoituu toisen kohteen Wargame. Hevonen lähtee kolmosradalta ripeästi liikkeelle ja on varsinkin keulaan päästessään vaikeasti lyötävissä.

Wargame pääsi tulosrivissä näkyvässä Teivon voitossaan sisäradalta heti kiihdytyksessä johtopaikalle, mistä oli lopussa omaa luokkaansa. Viime startissa hevonen lähti kolmosradalta lujaa matkaan, mutta ei päässyt ohi sisäpuolelta startanneesta Sultan Journeysta. Ruuna juuttui loppumatkan ajaksi toiselle ilman vetoapua, josta kamppaili rehdisti neljänneksi. Hyvältä lähtöpaikalta Wargame pyrkii avauspuolikkaan aikana etenemään johtopaikalle, mistä pystyy palaamaan voittokantaan.

Ideasysteemi

Veikkauksen pelaajaporukat

 

Hevosurheilun Toto5-ideasysteemi Lahteen

Toto5-1: 3, 6, 9, 4 (8, 1)

Toto5-2: 3 Wargame (7, 1)

Toto5-3: kaikki hevoset

Toto5-4: 6, 11 (2, 1)

Toto5-5: 10, 5, 1 (7, 8)

4 x 1 x 11 x 2 x 3 = 264 riviä – 26,40 euroa 0,10 euron peruspanoksella.

Lisää teemasta: Pelivihjeet