Viides kohde selvitetään kahdella ideamerkillä, ja varmaksi jätetään avauskohteen kolmossuosikki Dreambow.

Dreambow (2) kiehtoo avauskohteessa todella paljon. Tulosrivi ei tee mitään oikeutta sen vireelle, ja lähtöpaikkakin on paras mahdollinen. Vastus helpottuu viime starteista oleellisesti. Juoksunkulku on ainut kysymysmerkki. Keulasta Dreambow olisi erittäin todennäköinen voittaja, mutta sinne ei liene asiaa. Paikka johtavan takana on todennäköisin skenaario, ja jos lopussa tilat aukeaa, niin voitto on lähellä.

Viidennessä kohteessa alustava pelijakauma on pielessä. Edward Ale (4) on liian vähän luotettu. Pelikansa on reagoinut liikaa yhteen vaisumpaan starttiin. Kun ottaa huomioon, että tauon jälkeiset startit ovat vieneet sitä eteenpäin ja perään tulee jenkkikärryt, niin kyseessä on erittäin kiinnostava tapaus. T.Rex (8) ei aiemmin erityisesti kiinnostanut, mutta kahden poisjäännin myötä sen lähtöpaikka paranee niin paljon, että se on pakko maksaa kuiteille.

Ideasysteemi

Veikkauksen pelaajaporukat

 

 

 

Hevosurheilun Toto64-ideasysteemi Vermo

Toto64-1: 2 Dreambow (1, 7)

Toto64-2: 1, 2, 4, 9, 10, 11, 12 (7, 8)

Toto64-3: 1, 3, 4, 6 (12, 9)

Toto64-4: 5, 10, 11, 12, 15 (1, 2)

Toto64-5: 4, 8 (2, 1)

Toto64-6: 1, 4, 9, 11, 13 (12, 2)

1 x 7 x 4 x 5 x 2 x 5 = 1400 riviä – 140 euroa 0,10 euron peruspanoksella.

Lisää teemasta: Pelivihjeet