Maanantain Toto65-pelin ideasysteemin varma valitaan rivin neljännestä kohteesta. Kyseessä on hevonen, josta ei pysty tällä hetkellä ihan tarkkaan sanomaan, mihin se tällä hetkellä pystyy. Luokkahevosen ottein polkeva ruuna palasi tauolta hyvässä kunnossa.  

Marko Hakkaraisen valmennettavat kilpailevat tällä hetkellä hyvässä vireessä. Ideasysteemin varmaksi jäävä Finnick Sisu väläytti osaamistaan viimeksi Joensuussa, missä se otti keulasta hallitun voiton. Nuoressa Ruotsissa hyvin menestynyt ruuna menee hulppealla tyylillä. Se vaikuttaa niin sanotulta luokkahevoselta, mutta toki hevonen joutuu kehumaan itse itsensä. Killerillä tehtävä ei ole helppo, sillä kovakuntoinen Pope kiihdyttää hyvältä paikalta. Siitä huolimatta Finnick Sisu jää systeemiin yksin. Startin saatuaan sen luulisi parantavan, ja sitä odottaa myös valmentaja. On mielenkiintoista nähdä, mihin Finnick Sisu pystyy nyt ja tulevaisuudessa.

Ideasysteemi

Veikkauksen pelaajaporukat

 

Hevosurheilun Toto65-ideasysteemi Magic Monday

Toto65-1: 8, 4, 1, 6, 5, 7 (3, 2)

Toto65-2: 4, 11, 7, 6, 5 (12, 9)

Toto65-3: 1, 3, 4, 12 (10, 8)

Toto65-4: 9 Finnick Sisu (1, 3)

Toto65-5: 1, 6, 3 (7, 8)

Toto65-6: 12, 6, 10 (3, 4)

6 x 5 x 4 x 1 x 3 x 3 = 1080 riviä – 108,00 euroa 0,10 euron peruspanoksella.

Lisää teemasta: Pelivihjeet