Magic Mondayn 65-pelissä on kovin erilaisia lähtöjä. Ideasysteemissä kierroksen pankki saa tuekseen kaksi apuvarmaa, kun taas pariin muuhun lähtöön revitetään oikein kunnolla.

Pelin suurimpana ideana on avauskohteen Virin Veijarin rastaaminen yksinäiseksi merkiksi. Ruuna menestyi alkuvuoden Magic Mondayssa hienosti, ja talven lähestyessä välillä kadoksissa ollut huippuvire on taas löytymässä. Veijo Kauppisen suojatti kiri viimeksi joukon hänniltä viimeiset 400 metriä 24,8-vauhtia, ja luvassa lienee taas onnistunut selkäjuoksua.

Moni pelaaja käyttää neljänteen kohteeseen useita merkkejä, mutta tähän lappuun pääsee vain väkivahva Vekraus. Ruuna petrannee startti alla ja hyötyy pienen lähdön ohella auton takaa kiihdyttämisestä. M.T. Kittyä taas ei ole mielekästä varmistaa, kun Global Solidarity jäi vielä pois. Kierroksen kolmannessa ja viimeisessä kohteessa pelihevoset ovat haavoittuvaisia, joten kohteisiin laitetaan merkkisuma.

Ideasysteemi

Veikkauksen pelaajaporukat

 

 

Hevosurheilun Toto65-ideasysteemi Magic Monday -raveihin

Toto65-1: 9 Virin Veijari (2, 6)

Toto65-2: 1, 3, 5 (2, 6)

Toto65-3: 1, 2, 9, 4, 7, 8, 11, 10, 12, 5, 7 (1, 2)

Toto65-4: 5 Vekraus (3, 10)

Toto65-5: 6 M.T. Kitty (2, 10)

Toto65-6: 4, 5, 3, 2, 6, 7, 1, 8, 9 (10, 4)

1 x 3 x 10 x 1 x 1 x 9 = 270 riviä – 27,00 euroa 0,10 euron peruspanoksella.

 

Lisää teemasta: Pelivihjeet