Mikkelin ideasysteemi laaditaan päätöskohteen Ida Glitterin varaan. Hurjavireinen tamma pystyy pärjäämään, vaikkei maili olekaan sille paras mahdollinen matka. Kärki saattaa kuitenkin innostua alussa ylivauhtiin, jolloin vahvan tamman takana pitäminen ei ole lopun kirikamppailussa helppoa.

Viimeksi Vermossa Ida Glitter runnoi kaukaa 8. ulkoa väkivahvasti perille saakka ja nousi toiseksi. Nyt Jarmo Saarela saattaa edetä pölyn laskeuduttua tammansa kanssa toiselle ilman vetoapua, ja siitäkin väkevä menijä pystyy puristamaan voittoon.

Ideasysteemi

Pelaajaporukat

Hevosurheilun Toto4-ideasysteemi Mikkeliin

Toto4-1: 4, 2, 12, 9 (8, 5)

Toto4-2: 9, 11, 1, 5 (10, 6)

Toto4-3: 5, 9, 7, 6, 11 (2, 10)

Toto4-4: 4 Ida Glitter (3, 6)

4 x 4 x 5 x 1 = 80 riviä – 16 euroa 0,20 euron peruspanoksella