Hevonen nousee pääosiin Toto-pelien uudessa markkinointikampanjassa.
Hevonen nousee pääosiin Toto-pelien uudessa markkinointikampanjassa.Kuva: Tuotantoyhtiö Dakar

Porukalla hauskempaa kaikissa kanavissa

Porukkapelaamista tuodaan esille lokakuun kolmella ensimmäisellä viikolla tv:ssä, radiossa, verkossa, printtimediassa, pelipisteissä sekä sosiaalisessa mediassa.

Uudet tv-spotit alkoivat pyöriä MTV:n kanavilla ja TotoTV:ssä viime torstaina. Aamulypsyn ja Radio Rockin joukkueet totoavat kilpaa radiossa, ja verkostakin löytyy bannereiden lisäksi sisältömarkkinointia. Sosiaalisessa mediassa alkaa lähipäivinä selfie-kisa teemalla minä ja hevonen.

"Kaikissa kanavissa ja myös pelipisteissä on nyt  sama viesti: ravipelaaminen on porukassa hauskempaa. Ja  pääosassa on hevonen", Fintoton markkinointipäällikkö Mika Vehmersuo painottaa.

Lue lisää kampanjasta perjantain Hevosurheilusta ja katso tv-spotit alla olevista linkeistä!

Aiheeseen liittyvää

No stories found.
logo
Hevosurheilu
www.hevosurheilu.fi