Santtu Raitala puolusti Evartin kyydissä H.V. Tuurin ulkopuolellaan. Rajun alun jälkeen Raitala sai rauhoittaa vauhdin mieleisekseen. Stumne Fyr teki hurjan kirin kakkoseksi, ja taustalla V.G. Voitto lensi vielä vauhdikkaammin pahan alkulaukkansa jälkeen kolmanneksi.Evartti lopetti 17,5-kyytiä, eikä sillä ollut vaikeuksia johtopaikkaansa maaliin saakka. Raitalan piiska lensi korkealle ilmaan juuri ennen maalia."Maamme-laulua kuunnellessa tuli sama tunne, kun pienempänä katsoessani formulakisojen palkintojenjakoa", Raitala iloitsi. "Tuntuu hyvältä. Ensimmäiset 150 metriä mentiin varmasti kovempaa kuin koskaan aikaisemmin kylmäveristen lähdöissä. Turvavyöt olisi pitänyt olla.""Sen jälkeen hetken mietitytti, miten Evartti pystyy temmon rauhoittumisen jälkeen uudelleen muuttamaan rytmiään. Hyvin hevonen löysi virtaa loppukiriin", Raitala kiitteli.
Santtu Raitala puolusti Evartin kyydissä H.V. Tuurin ulkopuolellaan. Rajun alun jälkeen Raitala sai rauhoittaa vauhdin mieleisekseen. Stumne Fyr teki hurjan kirin kakkoseksi, ja taustalla V.G. Voitto lensi vielä vauhdikkaammin pahan alkulaukkansa jälkeen kolmanneksi.Evartti lopetti 17,5-kyytiä, eikä sillä ollut vaikeuksia johtopaikkaansa maaliin saakka. Raitalan piiska lensi korkealle ilmaan juuri ennen maalia."Maamme-laulua kuunnellessa tuli sama tunne, kun pienempänä katsoessani formulakisojen palkintojenjakoa", Raitala iloitsi. "Tuntuu hyvältä. Ensimmäiset 150 metriä mentiin varmasti kovempaa kuin koskaan aikaisemmin kylmäveristen lähdöissä. Turvavyöt olisi pitänyt olla.""Sen jälkeen hetken mietitytti, miten Evartti pystyy temmon rauhoittumisen jälkeen uudelleen muuttamaan rytmiään. Hyvin hevonen löysi virtaa loppukiriin", Raitala kiitteli.